La primera empresa de serveis jurídics especialitzada en l'impagament del lloguer
SOCIEDAD ESPAÑOLA DE ALQUILER GARANTIZADO, amb les sigles de SEAG, és la primera empresa nacional de serveis jurídics especialitzada en l’impagament del lloguer, garantint el cobrament de les rendes indefinidament.
SEAG neix l’any 2014 a conseqüència de la necessitat de protegir la incertesa dels propietaris, els quals es troben desprotegits davant d’una legislació desfavorable.
La gran crisi que va sumir Espanya el 2008 va agreujar aquesta situació i va tenir les seves pitjors conseqüències el 2012, generant inestabilitat econòmica i per conseqüència altes taxes d’atur i precarietat laboral.

Protegeix la rendibilitat del teu patrimoni amb SEAG
MISIÓ
Generar protecció al
propietari i tenir un lloguer
segur, dinamitzant el
mercat del lloguer.
VISIÓ
Ser l'empresa de serveis jurídics
referent a l'àmbit nacional,
oferint el millor servei als
propietaris amb la nostra alternativa
a l'assegurança de lloguer:
Garantia
indefinida.
VALORS
Servei personalitzat,
seguretat jurídica,
efectivitat i rendiment
del nostre equip.
Nostre equip
Administració i Comptabilitat
BackOffice
Jurídic
Legal i Mediació
Sistemes i Comunicació
Gestors
Equip de coordinació
Opinions de propietaris amb impagament de lloguer
Antonio Lázaro
A través de Enllaç
Vull aprofitar l'ocasió per donar-vos les gràcies per la seva cobertura durant tot aquest temps. admeto amb humilitat haver desconfiat obertament de vosaltres, a l'inici de tot el procés. no podia estar més equivocat, i per això els prego que em disculpin.
Jesús Plaza
A través de Enllaç
La veritat que molt satisfet per la feina que han fet. Són eficaços, transparents i donen força confiança. S'encarreguen de tot i molt ràpids a contestar qualsevol dubte que m'ha pogut sorgir. Gràcies a la tasca de Raúl ia l'equip complet de Seag.
Verónica Plaza Díaz
A través de Enllaç
Aquesta empresa d´impagament de lloguer és molt recomanable ja que faciliten les coses, són legals i ràpids al´hora de gestionar les coses/incidències. No recomanaria cap altra companyia, NOMÉS aquesta. Jo col·laboro amb ells i qualsevol pregunta, dubte o gestió per part dels clients, la solucionen de seguida, tant via telefònica, correu electrònic i en persona.
María Macías Domínguez
A través de Enllaç
Bona experiència amb les persones que ens han atès en tot el procés d'impagament de la llogatera, la gestió ha estat més ràpida del previst inicialment i l'ingrés de la mensualitat ha estat puntual, perfecte.
Sixto Molina
A través de Enllaç
La meva opinió de SEAG és bona quan els llogaters em van deixar de pagar em vaig posar en contacte amb SEAG i em van atendre sempre molt bé rebent informació de tot el procés, per això em van donar molta tranquil·litat, i en les dates assenyalades m'ingressaven els diners que els llogaters no em pagaven. Ho vaig recomanar a un familiar.
Pedro García Giron
A través de Enllaç
Content amb l'empresa, m'han cobert tots els mesos d'impagament. L'única pega, certes destrosses que no han cobert, perquè davant un jutge no ho cobriria. Però malgrat això, estic content per tota la gestió.